Nieuwe trainingen

Hier vind je een overzicht van de nieuwste trainingen van OFED Academy.

Let op: niet alle trainingen zijn beschikbaar voor alle leerprofielen. Wil je een training volgen die niet beschikbaar is voor je huidige profiel? Log hier in om je profiel aan te passen.

  • Customer Journey
    Eind april 2019 beschikbaar

    Wil je diepgaand onderzoeken wat een klant drijft, zodat je hem een onvergetelijke ervaring kunt meegeven? In deze training leer je de klantreis, de customer journey, in kaart brengen

    Maak hier een account aan en volg de training.

  • Conversie Ratio Optimalisatie
    Half februari beschikbaar

    Hoe krijg je meer omzet uit je bestaande bezoekers? Deze module van e-Academy (campus) legt conversie optimalisatie uit, en beschrijft de methoden om de conversie in jouw webshop te verbeteren. De training bestaat uit twee delen en sluit af met een toets. 

    Maak hier een account aan en volg de training.

  • Ambassadeur op locatie
    Begin maart 2019 beschikbaar

    Klanttevredenheid is erg belangrijk voor organisaties, maar veel klanten zien alleen de monteur, die vaak maar één keer langs komt. Hoe zorg je als monteur op locatie voor klanttevredenheid?

  • De moderne verkoper
    Half februari 2019 beschikbaar

    Een klant doorloopt verschillende fases tijdens het aankoopproces; de 'customer journey' heet dat. Dit proces begint vaak thuis al, als de klant zich gaat oriënteren. Volg deze training als je wilt weten hoe je als verkoper het best kunt handelen om de klant optimaal van dienst te zijn in de verschillende fases.

naar OFED Academy

Download de app voor eenvoudig online leren

Contact

Opleidingsfonds Elektrotechnische Detailhandel (OFED)

Korenmolenlaan 4
3447 GG Woerden

Telefoon 0348 - 437 322
E-mail info@ofed.nl

Heeft u vragen over de OFED-premie?
Bel 050 - 522 5098 of stuur een bericht naar werkgever@ofe-d.nl