OFED Talks

Inspirerende video's die jou verder helpen in je vak

Hoe bereid je je voor op de komst van Amazon? Hoe leg je een thuisnetwerk aan voor een klant? Consumentenrecht, hoe zit dit nu? Dit en meer komt aan bod in deze videoserie speciaal gemaakt voor iedereen die werkzaam is in de elektrotechnische detailhandel (consumentenelektronica).

Op de hoogte blijven van nieuwe OFED Talks?
Meld je aan voor onze nieuwsbrief of volg ons via Instagram

De Talks

Consumentenrecht, het verschil tussen online en de winkelelgtips

Wat is het belangrijkste verschil tussen een online aankoop en een aankoop in de winkel? Jurist Vincent Romviel maakt dit duidelijk en geeft tips.

Een thuisnetwerk aanleggen, hoe doe je dat?

Juist in deze tijd van veel thuiswerken is een goed en betrouwbaar thuisnetwerk onmisbaar. Expert Jaap Veentra geeft tips en voorbeelden van een aantal mooie producten waarmee jij bijvoorbeeld je klant kunt adviseren. 

Hoe voer je goede gesprekken op de werkvloer?

Laura Hagt - communicatietrainer

Juist in deze tijd is het belangrijk om gemotiveerd te houden. Hoe pak je dit aan? En hoe voer je goede gesprekken op de werkvloer? Communicatietrainer Laura Hagt geeft tips & tricks. 

Met deze formule realiseer je groei met je team

De expansieformule zorgt niet alleen voor groei maar zorgt er ook voor dat je werk nog leuker wordt. Richard Walraven legt uit hoe dit werkt. 

Zo bereiden jij en je winkel zich voor op de komst van Amazon

Hoe kun je je voorbereiden op de komst van Amazon? Door je te focussen op service en jouw toegevoegde waarde? Hoe? Steven Keuper geeft tips en adviezen.

Hoe maak jij het verschil voor jouw klant?

Met: Richard Walraven, een expert op het gebied van sales en resultaatverbetering. 

De kansen van Smart Home

Sean Schuurman

Met: Sean Schuurman van Rouwendal van Smart Living Academy. Zijn boodschap: 'start (juist) nu met het zelf 'spelen' met Smart Home producten'. 

Wat kan de retail leren van de gastvrijheid in de horeca?

Christiaan Severijns

Met: Christian Severijns van Horeca Maatwerk. Hoe kun je je klant nog beter van dienst zijn?

Coronacrisis in de elektrotechnische detailhandel

Met: Rob Wierenga van Techniek Nederland en Martijn den Heijer van CNV Vakmensen. 

Ondernemen in de elektrotechnische detailhandel

Ondernemer Marcel Schalkwijk vertelt over zijn onderneming EP Schalkwijk in IJsselstein. 

Creatief tijdens crisis: optimaal contact met je klant

Met Chantal Riedeman van Shop-ology

Fit en gezond op de werkvloer

Binnenkort beschikbaar
Naast voorkomen dat je besmet raakt met het COVID-19 is het verstandig om er voor te zorgen dat je fit en gezond blijft. Colin Cleeren van Vitalfacts deelt inzichten en Tips.

Omgaan met onzekerheid en stress

Binnenkort beschikbaar
De huidige crisis brengt stress en onzekerheid met zicht mee. Hoe kun je hier mee omgaan? Door: Colin Cleeren van Vitalfacts.

Bereik het onbewuste van je klant

Binnenkort beschikbaar
Hoe werkt het brein van consumenten en je klanten en hoe kun je hier op in spelen? Door: Josefien ten Have van Consumatics. 


Suggestie voor een onderwerp of spreker?
Ontwikkelen doe je samen. We horen daarom graag over welke onderwerpen of personen jij graag terug ziet in een OFED Talk. Laat het ons weten via info@ofed.nl.

Contact

Opleidingsfonds Elektrotechnische Detailhandel (OFED)

Korenmolenlaan 4
3447 GG Woerden

Telefoon 0348 - 437 322
E-mail info@ofed.nl

Heeft u vragen over de OFED-premie?
Bel 050 - 522 5098 of stuur een bericht naar werkgever@ofed.nl

Powered by