De nieuwe module Consumentenrecht staat online!

Moet je altijd prijzen vermelden op artikelen? Mag ieder artikel zomaar geruild worden? En hoe zit het met de garantie? 

Informeren over garantie

Steeds meer eindgebruikers willen beter geïnformeerd worden over de (wettelijke) garantie van producten in de consumentenelektronica. Naast de wettelijke garantie biedt de industrie ook de verschillende vormen van garantie. Dit maakt het voor de verkopende partij moeilijker om deze informatie goed aan de eindgebruiker over te brengen. Het is juist erg belangrijk dat dit op de goede manier gebeurt.

Update je kennis

In samenwerking met de Consumentenautoriteit en UNETO-VNI is een module over consumentenrecht tot stand gekomen. Het is van groot belang dat je kennis optimaal is zodat je de eindgebruiker juist kunt voorlichten over de wettelijke garantiebepalingen.

De module is opgedeeld in vier blokken: voor de koop, de koop, na de koop en klachten.

Volg hier de module:
>>Consumentenrecht

Meer lezen?

Bekijk ook deze informatie in de OFED Kennisbank:

>>Module Smart Home
>>Module Het nieuwe verkopen

Contact

Opleidingsfonds Elektrotechnische Detailhandel (OFED)
E-mail: info@ofed.nl
KvK: 41158523

Heeft u vragen over de OFED-premie?
Bel 020 - 244 54 22 of stuur een bericht naar werkgever@ofed.nl

Heeft u een andere vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Powered by