Nieuwe training: Customer Journey (e-Academy)

Om je klant een onvergetelijke ervaring te kunnen bieden, is het belangrijk om te weten hoe zijn klantreis eruit ziet. Hoe is hij bij jou terecht gekomen, welke drempels heeft hij ervaren en in welke fase van het koopproces bevindt hij zich? Deze fasen en ervaringen kun je samenvatten in een klantreis, oftewel customer journey. Wil jij leren hoe je die in kaart brengt? Volg dan de gratis Thuiswinkel e-Academy e-Learning van de Customer Journey.

De (online) concurrentie is enorm. Producten en diensten zijn vrijwel overal verkrijgbaar en landsgrenzen zijn er online bijna niet. Hoe jij je kunt onderscheiden van je concurrentie bevindt zich steeds meer op servicelevel en op het inrichten van de ideale klantreis. Zo’n perfecte customer journey zorgt ervoor dat mensen niet midden in een bestelproces afhaken en dat ze bij je terugkomen voor een nieuwe transactie.

>> Begin direct met leren

Wat wil je klant in elke fase?

Geen enkele klantreis of -behoefte is hetzelfde. Mensen komen via verschillende wegen bij je terecht. Misschien komen ze zich alleen oriënteren op verschillende producten of willen ze een vraag aan je stellen over een retourzending. Met behulp van de inzichten die een Customer Journey opleveren, kun je bepaalde bedrijfsprocessen, dienstverlening en contactmomenten met een consument optimaliseren.

Arjen Bonsing, oprichter van Customer Journey Experts, en Wouter van Mierlo, senior expert bij Customer Journey Experts, vertellen je over de customer journey en hoe jij hiermee aan de slag kunt gaan in jouw organisatie. De e-learnings duren 30 tot 45 minuten en bevatten veel interactieve elementen. Door allerlei vragen, oefeningen en cases word je zelf tot nadenken aangezet. Op deze manier stimuleren we je om met je eigen klantreis aan de slag te gaan. Na de cursus volgt een toets en als deze succesvol is afgerond, krijgt je een certificaat op naam in je persoonlijke profiel op de e-Academy Campus. De cursussen zijn op ieder moment en in ieders eigen tempo te doorlopen.

 

Wil je je kennis en vaardigheden verder ontwikkelen? Maak een account aan bij OFED Academy!

Contact

Opleidingsfonds Elektrotechnische Detailhandel (OFED)
E-mail: info@ofed.nl
KvK: 41158523

Heeft u vragen over de OFED-premie?
Bel 020 - 244 54 22 of stuur een bericht naar werkgever@ofed.nl

Heeft u een andere vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Powered by