poster

Download de customer journey poster met verkoop tips

Steeds meer consumenten winkelen online. Hoe zorg je er voor dat ze toch liever naar jouw winkel komen en het product bij jou kopen? Om jou hierbij te helpen ontwikkelden we een poster voor je met tips & tricks. En OFED Academy vind je de training ‘De moderne Verkoper’.

Poster met tips & tricks

De poster doorloopt de fases van de Customer Journey en hoe jij hier als verkoper op inspeelt. Je kunt hem hieronder downloaden.
Tip: print hem uit op A3 en hang hem op in bijvoorbeeld je kantine. Een handige reminder!

Training ‘De Moderne Verkoper’ in OFED Academy

In OFED Academy vindt je de training De Moderne Verkoper. Deze training gaat naast de customer journey in op hoe je nog beter kunt verkopen en in kunt spelen op de behoefte van je klant. Je vindt De Moderne Verkoper onder trainingen in de app. Heb je de app nog niet? Meld je hier aan en download de app via je App Store.

Customer Journey poster

 

Contact

Opleidingsfonds Elektrotechnische Detailhandel (OFED)
E-mail: info@ofed.nl
KvK: 41158523

Heeft u vragen over de OFED-premie?
Bel 020 - 244 54 22 of stuur een bericht naar werkgever@ofed.nl

Heeft u een andere vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Powered by